, , , ,

Verso Groupille strategiaa, tuotteistusta, sivusto ja esite

Huhhuh, olipas jumppa. Aloitimme alkuvuodesta yhdessä Revolverin ja Verson kanssa projektin, jossa ensin osallistuimme heidän strategiansa ja sitten tuotteistuksen hiomiseen. Haastoimme koko ajan viestintää yksinkertaisemmaksi ja jämäkämmäksi. Ajan kuluessa se kuitenkin hieman turposi näkemyksestämme, mutta hyvä siitä tuli nytkin.

Jahka perusasiat, eli mikä, miksi ja miten saatiin kasaan, pääsimme taittamaan laajoja, kolmikielisiä WordPress-sivuja ja jaettavaa esitettä. Molemmista halusimme graafisesti muuta kuin ”skandinaavisen pelkistetyt ja valkoiset”. Niinpä käytettiin rohkeasti värejä. Sivuja hiotaan vielä lisää ja uusia osioita tehdään lennossa, mutta livenä on nyt jo hyvä perus-setti. Esite kieliversioineen on vielä tarkistuksessa ja lisäämme sen tähän työnäytteeseen kun valmista.

Huikeaa työtä Verso tekee muuttaessaan maailmaa kestävämmän kehityksen mukaiseksi, mutta ratkaisevaa on, miten saavat ydinviestinsä puetuksi niin hyödykkääksi asiakkailleen, että ovipumppu pyörii jengoiltaan.

Summaus

  • Asiakas: Verso Group
  • Työ: Yrityksen strategian työstäminen, viestinnän haastaminen, WordPress-sivujen sekä esitteen suunnittelu & tuotanto.
  • Aika: Yhteensä viisi kuukautta, josta taittotyö 1,5 kuukautta.
  • Kustannus: 10 000€ +

Ohessa verkkosivujen näkymää sekä rakennetta: