Aika kauan tätä hommaa sai tehdä, ennen kuin palaset alkoivat naksahdella paikoilleen siitä, miksi joku yritys pärjää hyvin ja miksi useat eivät pärjää?

Lyhyesti voi kiteyttää, että muun elämän sekä työn tausta-asiat pitää olla kunnossa, jotta myös markkinoinnissa ja myynnissä onnistuu.

  • YKSILÖ:
    • Ihmisen elämä pitää olla balanssissa. Hän tekee työtä, joka sopii arvoilleen ja nauttii siitä. Kotona asiat ovat kunnossa. Elämän suunta on oikea.
  • YHTEISÖ:
    • Puhalletaan aidosti yhteen hiileen. Parannetaan koko ajan yhteisiä toimia. Toimintaa ohjaa luottamus ja läpinäkyvyys.
  • ASIAKAS ON KAIKEN KESKELLÄ
  • PALVELU:
    • Hyvä myynti ja markkinointi on erinomaista asiakaspalvelua. Asiakas saa enemmän kuin odotti. Nyky-Suomessa ei pitäisi olla korkea rima?
  • MITEN SAAT ASIAKKAAN KIINNI:
    • Kun yhteisöllä on ammattitaito, asenne ja yhteispeli kunnossa, asiakas saapuu luoksesi! Hyvä tuote/ palvelu plussaa.
  • MISTÄ SAAT ASIAKKAAN KIINNI:
    • Verkoista, kasvoillasi ja muista medioista – Omalla työllä ja/tai rahalla. Ketkä tekevät itse enemmän, säästävät organisaation rahaa – ja päinvastoin.

MARKKINOINTI 2016: MISTÄ HYVÄ MARKKINOINTI KUMPUAA